Q&A

Do you get seasick?

No

If you discovered a new species of dinosaur what would you call it?

Stagmanooooo (idek)

Do you own a paddling pool?

No

What do you consider is the most important piece of furniture in a house?

Sofa?

What do you consider is the most important appliance in a house?

Not sure

If you could have any celebrity’s hair who’s would it be?

Ariana Grande’s

Which Celebrity do you find the most annoying?

Err idk

What potential talents do you think you might have if you worked at them?

Playing piano! I can play a couple songs but I think I could get much better

Who was better, Flipper, Lassie or Skippy?

Idk who they are

If you could be trained up in any profession of your choice by top professionals what profession would you choose?

Surgeon I wanna be one and yeah

If someone else’s child was being an annoying little runt would you go tell them off or do something about it?

Tell them to stop

Do you believe in karma?

Yeah

Do you believe in revenge?

Yep

Do you believe in fairies?

No

Do you believe in a god?

Yes, I’m a Christian but not a strict one

Do you believe there used to be dragons?

Nope

Who would you want to be with on a desert island?

J

What’s the worst show on television?

Not sure what it’s called!

Who’s your favourite god from ancient history?

Zeus

What one device would you want to see added to a mobile phone?

Not sure sorry!

Where do you see yourself in 1 months time?

Studying for tests (maths)

Where do you see yourself in 1 years time?

Idk

Where do you see yourself in 10 years time?

Training to become a surgeon

What was the best thing about your old school?

No stress and no homework

What was the worst thing about your old school?

Bullying

If you could change your name to anything what would your new name be?

Luisa

Do you watch too much TV?

Yeah

 

Thanks for reading!

Love you always,

A

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s